آموزش سئو

سئو یا search engine optimization که به طور مخفف SEO نامیده می‌شود، راهکارهایی برای بهینه سازی سایت است تا وب سایت شما در میان نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود. نمایش سایت در صفحات اول موتورهای جستجو، بازدید از سایت را افزایش داده و مشتری‌های شما را افزایش می‌دهد.آموزش سئو به شما کمک می‌کند تا سایت تان را به صورت قابل‌ قبول، بهینه کنید. با فراگیر شدن کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت، اهمیت و تاثیر رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بر روی موفقیت و پیشرفت کسب و کارها بیشتر شده است. برای بهتر شدن رتبه وب سایت خود، کافی است با مباحث آموزش سئو آشنا شوید تا زمینه‌های بالاتر رفتن رتبه سایتتان را در گوگل فراهم کنید و به نمایش وب سایتتان در صفحه اول گوگل، نزدیک و نزدیک‌تر شوید.

خدمات سئو

تمام اقدامات و فعالیت هایی که داخل یک سایت و خارج از وب سایت انجام می دهیم تا جایگاه سایت را در کلمات کلیدی مشخص بهبود بدهیم و به صفحه اول گوگل برسانیم را خدمات سئو می گوییم. به شخص یا اشخاصی که این گونه فعالیت ها را انجام می دهند در اصطلاح، سئوکار می گویند. خدمات SEO به دو بخش خدمات سئو سفید و خدمات سئو سیاه تقسیم می شود. خدمات سئو سفید به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که در راستای قوانین و استانداردهای گوگل و سایر موتورهای جستجو انجام می دهیم و خدمات سئو سیاه به مجموعه اقداماتی گفته می شود که با هدف فریب دادن گوگل و عدم پیروی از قوانین و الگوریتم های موتورهای جستجو انجام می شود. خدمات سئو سفید ماندگار هستند اما خدمات سئو سیاه ماندگار نیست و با پنالتی شدن سایت از طرف گوگل همراه است.

مشاوره سئو

افزایش روزافزون اهمیت رتبه در نتایج گوگل، باعث به وجود آمدن تخصص‌هایی مانند متخصص یا مشاور سئو شده است. در حال حاضر فعالان بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی، رفته رفته به این نتیجه رسیدند که برای تولید محتوای مناسب و مطابق با استانداردهای گوگل از متخصصان سئو استفاده کنند. به همین دلیل تیم‌هایی متشکل از مشاوران سئو و محتوا پدید آمدند. شاید بتوان از جمله عوامل مهم برای توجیه ضرورت استفاده از مشاوره سئو را، نیاز به داشتن تخصص و به روز بودن آن برشمرد. در واقع به طور تخصصی می‌توان مشاور سئو را فردی دانست که به صورت مستقیم برای شما در این زمینه کاری انجام نمی دهد، بلکه یکسری آموزش‌ها و دستورالعمل‌ها را تحت عنوان خدمات مشاوره سئو در اختیار شما قرار می‌دهد تا بدین وسیله بتوانید، سایتی بهینه و بسیار مناسب در زمینه سئو داشته باشید.

موتور جستجوگر
سئو
Previous
Next

آموزش سئو داخلی سایت (On-Page SEO) شامل چه مواردی می‌شود؟

برنامه نویسی و طراحی سایت بر اساس الگوریتم‌های جدید ( با جدیدترین الگوریتم های گوگل آشنا شوید )
•    نمایش مناسب سایت در صفحه های نمایشگر
•    بالا بردن سرعت سایت (page speed) برای لود صفحات، میانگین زمان مناسب برای لود شدن صفحات
•    کم کردن حجم تصاویر و آپلود تصاویر جذاب و منحصر به فرد، سئوی عکس‌ها و تگ alt
•    تولید محتوای سئو شده
•    به کاربردن کلمات کلیدی و تکرار متناسب کلمات کلیدی در هر صفحه
•    رعایت اصول کپی رایتینگ و تولید محتوای غیر کپی
•    حذف مطالب تکراری از سایت
•    متاتگ های مفید در سئو (تگ تایتل، تگ دیسکریپشن)
•    رعایت هدینگ ها  H1-H6 و نحوه استفاده از آن‌ها
•    نحوه آدرس‌دهی صفحات سایت
•    نحوه ساختن URL
•    دامنه و هاستینگ
•    مفهوم دقیق ایندکس و افزایش سرعت آن
•    لینک سازی صحیح بین صفحات (Internal Link)

آموزش سئو خارجی سایت (Off-Page SEO) شامل چه مواردی می‌شود؟

•    لینک سازی (Link Building)
•    لینک های داخلی و خارجی
•    لینک های No-Follow  و Follow
•    آشنایی با Trusk Rank و عوامل تاثیرگذار بر آن
•    آشنایی با Link Farm
•    شبکه های اجتماعی
•    آشنایی با Conversion Rate و بالا بردن آن
•    CTR و بالا بردن نرخ آن
•    نقشه سایت (Site Map)
•    کاهش نرخ فرار (Bounce Rate- Exit rate)

خدمات سئو سایت حرفه ای چه فعالیت هایی را در بر می گیرد؟

پیش از اقدام به سفارش سئو، بهتر است بدانید که فعالیت های مربوط به بهینه سازی سایت، در دو بخش کلی سئو داخلی (On-Page) و سئو خارجی (Off-Page) انجام می‌شود؛ لذا می‌توانید تنها برای سفارش چند آیتم به سراغ متخصصان سئو و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات seo بروید. فهرست زیر، برخی از مهم ترین فعالیت‌هایی که برای سئو سایت می‌بایست انجام گیرد را نشان می‌دهد:

  • تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوا بر اساس آن؛
  • سئو URL صفحه؛
  • استفاده صحیح از کلمات کلیدی در تگ های هدینگ؛
  • بهبود تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI)؛
  • سئو تصاویر و استفاده از تگ alt مناسب برای تصاویر؛
  • به کار بردن عکس، ویدیو، اینفوگرافی در صفحات فرود؛
  • بررسی وضعیت هاست از نظر سرعت، میزان در دسترس پذیری و نکاتی که گوگل به آن اهمیت می دهد
  • بررسی سرعت لود شدن صفحات مختلف سایت
  • سنجش آپتایم بودن (در دسترس بودن) سایت برای کاربران
  • کنترل لینک های داخلی و خارجی و حذف لینک های شکسته
  • کسب اطمینان از ساختار صحیح URL در سئو سایت؛
  • کنترل کردن جریمه های احتمالی از سمت گوگل
  • اضافه کردن نقشه سایت (Sitemap) صحیح به وبمستر؛
  • اضافه کردن ریچ اسنیپت (Rich Snippets) به صفحات فرود مهم؛
  • افزایش نرخ تبدیل سایت (CRO)؛
  • اصلاح کدهای HTML و CSS وب سایت؛
  • تحلیل و رصد رقبا؛
  • طراحی حرفه ای سایت در کنار بهینه سازی سایت حرفه ای؛
  • تولید محتوا به صورت منظم و بر اساس سئو حرفه ای؛
  • تشخیص و رفع خطاهای سایت در وبمستر (Crawl Errors)؛
  • رسپانسیو بودن سایت؛
  • ایمن کردن سایت با استفاده از HTTPS؛
  • خدمات seo خارجی مانند انتشار پست مهمان در سایت های مرتبط؛
  • لینک سازی داخلی و خارجی موثر؛
  • و…

خدمات SEO سایت حرفه ای شامل چه مراحلی است؟

خدمات سئو حرفه ای و هدفمند دارای مراحل مختلفی است که برخی از آن ها عبارتند از:

  • تحقیق کلمات کلیدی

انتخاب کلمات کلیدی هدفمند می تواند تاثیر مستقیمی در رسیدن به اهداف کسب و کار شما داشته باشد، تیم سئو وب24 با تجربه بسیار بالایی که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت دارند، بهترین کلمات هدف را بر اساس رفتار و نیازهای مخاطب شما بدست آورده و در طول انجام سفارش پروژه سئو آنها را توسعه و بهبود می دهند.

  • تحلیل و طراحی ساختار سایت و استراتژی

بدست آوردن رتبه های مناسب در نتایج گوگل، نبردی است که شما با رقبای خود دارید و برای پیروزی در این نبرد باید استراتژی مناسب داشته باشید. طراحی استراتژی سئو اهمیت بسیار بالایی دارد که بر اساس منابع سازمان شما و منابع رقبا انجام می شود.

  • بهینه سازی ساختار سئو داخلی (از نظر فنی و محتوایی) 

در سئو داخلی به استاندارد سازی صفحه های سایت برای موتورهای جستجو می‌پردازند و ضمن شناسایی مشکلات فنی نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند. در سئو داخلی یا On Page تمرکز روی بهینه سازی محتوا و کدهای HTML وب سایت است. طراحی صفحات باید به صورتی انجام شود که ضمن افزایش سرعت لود صفحه تمامی امکانات مورد نیاز مخاطب به ساده ترین شکل ممکن در اختیار او قرار گیرد. موارد مهم در سئو داخلی عبارتند از لینک های داخلی، ساختار آدرس صفحات، انتخاب نام و صفت مناسب برای تصویر (Alt Tags)، تگ های هدینگ، کلمات کلیدی، سرعت سایت و … .

  • طراحی استراتژی های سئو خارجی (حضور در سایت های دیگر، شبکه های اجتماعی و دریافت لینک های طبیعی و معتبر) 

سئو خارجی به مجموعه عوامل و فاکتورهایی که مربوط به خارج از محیط سایت است گفته می شود که به ارتقای جایگاه سایت در نتایج جستجو کمک می کند. سئو خارجی از دید موتورهای جستجو اهمیت بسیار بالایی دارد. در واقع میزان محبوبیت و نفوذ یک سایت در سطح وب با سئو خارجی مشخص می شود. اگر سئو خارجی به صورت طبیعی انجام شود نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. با وجود تغییرات مداوم الگوریتم های گوگل سئو خارجی همواره اهمیت خود را حفظ کرده و اغلب کارشناسان بر این باورند که پیاده سازی صحیح این شیوه سئو می‌تواند در ارتقای رتبه سایت تاثیر شگرفی داشته باشد.

طراحی سایت حرفه ای خود را به تیم متخصص و حرفه ای وب نورث بسپارید.

تلفن تماس : 01143248893

همین حالا فرم زیر را پر کنید